Продавець ЕЛЕКТРОТЕХНІК розвиває свій бізнес на Prom.ua 12 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
1346 відгуків

Сейчас компания не может быстро обрабатывать заказы и сообщения, поскольку по ее графику работы сегодня выходной. Ваша заявка будет обработана в ближайший рабочий день.

ЕЛЕКТРОТЕХНІК

Правила відносин між нашим інтернет-магазином (Продавцем) та клієнтом (Покупцем):

Правила відносин між нашим інтернет-магазином (Продавцем) та клієнтом (Покупцем):

1.Будь-яка інформація в описі товарів наведена на сайті інтернет-магазину в ознайомлювальних цілях. Абсолютно достовірна інформація про товари є тільки у їх виробника.

 

2. Інтернет-магазин не гарантує наявності товару на складі, при оформленні Покупцем його замовлення. Відсутність товарів, зазначених Покупцем при замовленні, не може бути порушенням прав Покупця з боку Продавця.

 

3. Покупець несе відповідальність за достовірність даних, які він залишає на сайті при заповненні форми реєстрації та форми з інформацією для оплати і доставки товару.

 

4. Оформлень Покупцем замовлення залишається активним і очікує підтвердження з боку Покупця протягом найближчого робочого дня, наступного за днем оформлення. Якщо протягом цього дня Покупець не підтверджує своє замовлення (з них немає телефонного зв'язку, від нього не надійшло додаткових запитуваних даних на замовлення і т. п.), то інтернет-магазин таке замовлення скасовує і видаляє його зі своєї бази даних. Повідомлення про скасування замовлення Покупець отримує на вказаний при його оформленні e-mail.

 

5. Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" повернення або обмін товару належної якості Покупцем можливий тільки протягом 14 днів, наступних від дня оплати. При цьому повинні бути дотримані наступні умови: товар не був у експлуатації, його упаковка, пломби, ярлики і комплектація повинні бути цілими. У електронних пристроїв не повинно бути змін в заводській програмі і установках за умовчанням.

 

6. У разі повернення Покупцем товару, всі витрати на його пересилання оплачуються з суми передоплати, внесеної Покупцем заздалегідь. Частину суми від передоплати Продавець зобов'язується повернути Покупцю тільки після повернення товару.

 

7. Інтернет-магазин надає Покупцеві інформаційну підтримку при вирішенні питань, пов'язаних з ремонтом або заміною несправного товару. За технічну справність і якість товару несе відповідальність виключно його виробник. Ремонт (заміна) несправного товару виконується тільки на заводі або сервісному центрі виробника, інтернет-магазин цим не займається.

 

8. Всі витрати, пов'язані з доставкою несправного товару до виробника для виконання ремонту або заміни, несе Покупець.

 

9. У разі отримання Покупцем товару на складі служби доставки при частковій його передоплатою в, інтернет-магазин має право відкликати назад товар по витікання 5-и днів, починаючи з 6-го дня зберігання на складі, якщо Покупець не з'єднання явився за цею годину в службу доставки і не сплатив товар. Всі витрати за пересилку товару оплачуються з суми передоплати, внесеної Покупцем. Частину суми від передоплати Продавець зобов'язується повернути Покупцю тільки після повернення товару.

 

10. У разі отримання Покупцем товару на складі служби доставки і виявлення їм зовнішніх пошкоджень упаковки з товаром, необхідно звернути до представника цієї служби і написати заяву-претензію на її адресу. Заява повинна бути зареєстрована службою доставки для подальшого відшкодування грошових коштів Покупцю. Заява має бути написано від імені одержувача товару. Інтернет-магазин не відшкодовує збитки, завдані службою при доставці товару.

 

11. Інтернет-магазин не бере на себе відповідальність за потенційно можливі збитки, які можуть заподіяти треті особини, або ж будь-які державні органи при виконанні замовлення Покупця.

 

12. Інтернет-магазин має форму приватного підприємства, тому залишає за собою право відмовляти Покупцеві у виконанні його замовлення без будь-яких пояснень з цього приводу. Якщо в цьому випадку Покупець вніс передоплату за товар, то вона повертається йому в повному обсязі.

 

Інтернет-магазин є прихильником вирішення всіх можливих спірних ситуацій в площині обопільної згоди.
 

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner